summering av året

2011 har inte precis varit ett lyckligt år, mycket har hänt.

Om jag fick ändra något så skulle jag ha sett mer, sett vad som pågick osv. Skulle jag bara ha sagt några få ord eller hållit käften vid vissa tillfällen så skulle vissa saker kanske inte ha hänt.

18/3 Klippte av mig håret och hade en gay-period (är ju gay nu också men då var det lite överdrivet).

10/5
Hittade dig i ett dike, sen låg vi där och kramades och berättade och grät litegran.

12/5 Kärleken tog slut efter 9 månader, och det är ju aldrig kul.

3/7 Dagen i Strömbäck blev inte som tänkt, mest för sakerna du sa och tårarna som inte ville sluta och han som sa att det inte var du och rädslan som stannade längere än vanligt. 

Sommaren var nog det hemskaste, inte för att jag inte hade roligt, för det hade jag, mer för att inget var som vanligt, folk som bara pratade, konstiga kramar, de långa nätterna och döden som ville ta min bästa vän.

Sedan på hösten började jag gymnasiet och fick en ny klass, saker har börjat bli bättre, men saknar vissa saker (typ som att inte få träffa mina älsklingsvänner varje dag) (eller att gå ner och stirra genom fönstret på A-våningen).

Det har ju också varit bra stunder, som alla gånger vi grillat och sovit på ditt golv, och alla tjejkvällar med vännerna, och halv åtta-middagar med vännerna, och kulturnatta, och kvällen på kont, och dagar/nätterna på stan.
-
Tog bara bilderna som dom var, vissa var redan redigerade och vissa inte.
Bilderna är helt blandade också, ingen ordning 



Den första bilden är det ellen som har tagit, och bilden då jag och Jennifer sitter på bron var den en gubbe som kom fram till oss och sa att han ville ta en bild. Och bilden där vi böjer oss fram vet jag inte vem som tagit, kan ha varit vem som hellst.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Puss jag älskar dig! 2012 ska vi göra det bästa ever!



Btw varför ligger jag på golvet på en bild? x)

2011-12-30 @ 12:39:10
URL: http://mjlindberg.blogg.se/
Postat av: Filippa

DEN E SNYGG :D

2011-12-31 @ 13:14:24
URL: http://filippaoki.blogg.se/
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Vill du bli Veckans Babe? :)

Anmäl dig här:

http://lindshe.blogg.se/2011/december/veckans-babe-2.html#comment



Puss puss

2012-01-04 @ 12:26:09
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dig

2012-01-15 @ 12:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0