text gif text

Okej nu är jag ljushårig, och om jag har uppsatt i en toffs så syns inte det grön/blåa i topparna. Är typ nöjd, trodde det skulle bli värre. Ska tona om någon dag, men inte lika mörkt som burken, ska blanda ut så det blir ljusare. Hoppas det blir som jag vill för jag har aldrig blandat ut färg förut. 
 
 
Ska göra om lite på rummet snart, när jag orkar. Och då ska jag även köpa fiskar, dom ska bli mina bästa vänner och älska mig i nöd och lust. Kommer säkert behöva alla pengar till kameran jag ska köpa, men jag hoppas jag har råd med fiskar också, har fan jobbat hela jävla sommren och ska fortsätta i två veckor till. Dock är det jobbet jag har nu jäääääävligt slappt. Idag efter lunch såg vi en komedi, och jag somnade, sen fick vi gå hem

Kommentarer
Postat av: fejsrejpade iallafall inte då jag lånade datorn!!!

dina blivande fiskars eventuella namn var ju bara hur gulligt som helst, log värsta mycket då jag smygläste det(a)

Svar: hahahahha asså ja
QHW.

2012-07-17 @ 17:52:41
URL: http://itsjustAlexs.blogg.se
Postat av: Jossi

JAAA då kan våra fiskar vara kompisar och living the dream

Svar: haha ja, men dom kommer ju fan döda varandra
QHW.

2012-07-17 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0