They say that the world was built for two

Har varit på Norrbyskär med jobbet i två dagar, gick höghöjdsbanan och filmade massa.
Ellen har varit här hela helgen och vi har inte gjort så mycket, bara chillat och ätit, och i lördags kom Josefin hit med glass så satt vi och pratade ett tag på morgonen. 
Har även sett The Amazing Spiderman, den var sjukt bra, och jag älskar att det börjar bli höst och mörkt på kvällen nu, hösten är lätt bästa årstiden.
 
Igår gjorde jag om på mitt rum, tog ut ett skåp och flyttade sängen och LP-spelaren och lite annat. Och jag tog bort benen på sängen. Har velat göra det ganska länge men det har inte blivit av. Måste sätta upp lite fler bilder på väggen bara och sen är mitt rum complete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0