hjälp mig nu va

Har ett litet problen angående mitt hår, vill ju att det ska vara långt och fint, men det är så jävla slitet och fult nu, så jag ska klippa bort det slitna, och det är typ hela håret, så tänkte klippa kort. Men alla mina kompisar ba neeeej inte kort igen, och jag ba vad ska jag göra då???????? och dom ba, ha som du har nu. 
Så nu blev jag ju osäker på om jag ska klippa kort eller inte för jag vill ju inte gå runt och va ful. 
Funderar nu på att bara klippa bort längderna och ha det typ till käkbenen. Men jag vet inte. 

Någon som har något förslag???? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

klipp bara typ 1-2 cm på topparna!!

2012-10-22 @ 22:16:46
Postat av: bajsunge

håller med Anonym, klipp bara någon centi, och spara uuut!

2012-10-23 @ 00:08:33
URL: http://itsjustalexs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0